اسلوونی هم کشور فلسطین را به رسمیت شناخت پیش بینی مشارکت ۷۰ درصدی در انتخابات ریاست جمهوری نشست سازمان ملل برای ادای احترام به شهید آیت الله رئیسی معاون وزارت خارجه روسیه: سیاست مسکو پیرامون تشکیل دولت فراگیر در افغانستان تغییر نکرده است رسانه‌های عبری از تهدید اسرائیل از سوی مصر خبرداد اردوغان: حمله به اردوگاه آوارگان «پایان انسانیت» بود سخنگوی ستاد انتخابات: تاکنون ثبت‌نام از ۳ داوطلب ریاست‌جمهوری قطعی شده است (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) رئیس‌جمهور سوریه با رهبر انقلاب دیدار کرد | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: مقاومت هویت ممتاز سوریه است؛ این ویژگی مهم باید محفوظ بماند اعتبارنامه نمایندگان چیست و چگونه بررسی می‌شود؟ بررسی ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای کاهش آمار طلاق در خراسان رضوی وزیرخارجه فرانسه: بعضی کشورها با به رسمیت شناختن فلسطین به دنبال ژست سیاسی برای انتخابات اروپا هستند شهید رئیسی چگونه مدیران کشور را انتخاب می‌کرد؟ + فیلم صدور اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری همایش «سرآغاز حرفه‌‌گرایی» ویژه روان‌شناسان و مشاوران استان در مشهد برگزار شد | شهید رئیسی در حوزه مشاوره به‌دنبال تخصص‌گرایی بود رایزنی سرپرست وزارت خارجه ایران و وزیرخارجه ارمنستان ازدواج آسان موجب آرامش، نظم و پیشرفت در جامعه می‌شود مناظرات انتخاباتی ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ انجام می‌شود رنجبرزاده: بازشماری آرا خلاف آیین‌نامه است سازمان جهانی بهداشت: شرایط در غزه «به شدت فاجعه‌بار» است درگیری مسلحانه اراذل‌و‌اوباش در مُلک‌آباد مشهد، ۲۸ مصدوم برجای گذاشت + عکس
سرخط خبرها

۸۰۰ سرباز اوکراینی طی یک روز کشته شدند (۲۴ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۶۲۱۰
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸
۸۰۰ سرباز اوکراینی طی یک روز کشته شدند (۲۴ دی ۱۴۰۲)
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد اوکراین تنها در یک روز ۸۰۰ تن از سربازان خود را از دست داد.

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد اوکراین طی یک روز ۸۰۰ تن از سربازان خود را از دست داده است. دیفنس دیلی روسیه در گزارشی مناطقی که این سربازان در آن فعالیت داشتند را و تعداد کشته شدگان را به تفکیک اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، روسیه توانسته ۴ حمله در محور کوبیانسک را دفع کند که در نتیجه آن اوکراین حدود ۱۳۰ سرباز و چهار تانک را به اضافه سایر تجهیزات نظامی از دست داد.

روسیه همچنین توانست انبار مهمات تیپ ۱۱۳ دفاع زمینی در نزدیکی شهر ولچانسک استان خارکف را منهدم کند. بیش از ۸۰ سرباز اوکراینی در محور کراسنی لیمان کشته شدند.

از سویی دیگر ۳ حمله در محور دونتسک دفع شد و اوکراین در آنجا بیش از ۳۰۰ سرباز کشته یا زخمی داشت. ۹ تانک و ۴ خودروی جنگی پیاده نظام از جمله خودروی جنگی پیاده نظام برادلی و تعدادی سیستم توپخانه متعلق به اوکراین منهدم شدند.

 اوکراین در محور جنوبی دونتسک بیش از ۱۷۰ سرباز، دو تانک و سایر تجهیزات نظامی از جمله توپ را از دست داد. در راستای همین نبرد‌ها اوکراین حدود ۶۰ سرباز را در محور زاپوروژیه از دست داد و ۶۰ سرباز دیگر در محور خرسون کشته شدند.

یک انبار مهمات هوانوردی در فرودگاه دولگینتسوو در منطقه دنیپروپتروفسک، ۹۸ واحد توپخانه اوکراینی، نیرو‌ها و تجهیزات نظامی در ۱۱۲ منطقه مورد اصابت قرار گرفت.

 ۲۳ پهپاد و ۱۷ موشک از سامانه‌های هرماس و اوراگان که از جمله کمک‌های غرب به اوکراین بود، سرنگون شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->